vineri, 25 mai 2012

Eu sunt un fluture

Eu sunt un fluture


Eu sunt
un fluture multicolor
şi am în loc de arpi
petale sălbatice de flori.

Eu sunt un fluture
atât de minunat,
jucăuş şi pastelat
încât toate pălesc
în faţa unui singur fapt--
că trăiesc!

Eu sunt
fluturele de noapte
şi am casa, un prun oarecare
iar acoperiş mi-e luna --
eternă
şi etern -- visătoare!

Eu sunt un fluture 
atât de minunat
şi-nţeleg, zâmbesc, apoi tac
că după noapte, vine zi
iar eu, păcat --
nu voi mai fi!

Eu sunt
un fluture mort cu aripi deschise
care şi-a luat zborul
spre un vis
în care viaţa mea
durează mai mult
decât o zi...


(Poezie scrisă de LIVIUS-mai 2012)

6 comentarii:

Joanne spunea...

avand in vedere obsesia mea fata de fluturi... poezia asta e perfecta. :)

Livius spunea...

ma bucur ca iti place:)

ionelabejenaru spunea...

dupa lecturarea poeziei mi-a venit in gind o singura fraza,,Traeste viata din plin,,

Livius spunea...

Sunt de acord cu tine Ionela ;)

ionelabejenaru spunea...

iata-ma iar pe blogul tau...si ma bucur ca ma aflu aici

Livius spunea...

ma bucur ca ai gasit ceva aici...care te-a facut sa revii