miercuri, 23 aprilie 2014

Revolta pionului


                                         Faceţi-mi loc să intru eu
                                         În lumea asta prea bizară,
                                         Eu sunt soldat la Dumnezeu
                                         Şi sunt soldat la neam şi ţară!

                                         Deci faceţi loc să intru-n luptă
                                         Şi plugul să-l transform în bardă,
                                         Căci ţara mea e încă ruptă
                                         Şi santinela doarme-n gardă...

                                         Nu-i nimeni mai presus de lege
                                         Adesea am urmat porunca,
                                         Să ar pământul pentru rege
                                         Dar fără să-mi plătească munca!

                                         Azi regele mă minte-n faţă
                                         Şi căpitanii dorm mereu,
                                         Pionii toţi au mers de raţă
                                         Şi-n ceruri plânge -- Dumnezeu!

                                         În lumea asta prea bizară
                                         M-am săturat să fiu pion,
                                         Căci toţi pionii fug din ţară
                                         Deci fă-mă Doamne, iarăşi -- om!
(Poezie scrisă de LiviuS-19.03.2014)

5 comentarii:

NELU PREDA spunea...

Frumose versuri !...Felicitări !...

ATAL TOMA spunea...

Mă uimești prietene și frate! Cu fiecare postare te redescopăr ca pe un om cu rădăcinile adânci în pământul neamului românesc, și cu fruntea înălțată smerit până la Tronul Tatălui de unde-ți coboară în inimă Cuvântul.

Livius spunea...

Multumesc, domnilor...

ionelabejenaru spunea...

Cit de frumos, Livius! Felicitari!!!

Livius spunea...

merci,Ionela!