joi, 1 decembrie 2011

La multi ani!


Cineva,foarte supărat pe lume şi viaţă îmi spunea că nimeni nu l-a întrebat dacă vrea să se nască român...şi are numai de suferit de pe urma asta...
Ei pe mine nu m-a întrebat nimeni, nici dacă vreau să mă nasc...Şi totuşi...uite că exist...într-un loc mirific...unde iarba e mai verde şi cerul mai albastru,unde copacii mă îmbrăţişează si vântul îmi spune o poveste...unde oamenii sunt mai frumoşi şi mai buni...Aici am învaţat sa râd, să plâng...aici am învăţat să spun te iubesc,mă scuzaţi,pardon...aici limba română a devenit un cîntec...Aici am învăţat să ajut, să salut si să mă comport omeneşte...Aici...in altă parte aş fi fost inutil...
La mulţi ani,România!
La mulţi ani,români!


2 comentarii:

♥♥ Ioana ♥♥ spunea...

La multi ani!!!!!!
Foarte frumos spus!
Respectul meu!

Dominic Tautan spunea...

La multi ani! :)