luni, 6 februarie 2012

NU ACTA !!!

Despre ACTA nu  scriu nimic...s-a scris destul...si parca imi pare de prisos sa mai scriu si aici! Nu cred ca mai este un om care are internet in Romania sa nu stie ce e ACTA si ce ar dorii sa se implementeze prin aceasta lege...Cert este ca eu nu o doresc si ca mine sunt multi! Cei care se opun pot semna o petitie online AICI ...eu personal am semnat toate petitile online care mi-au fost trimise de prieteni! Si mai mult voi participa la Cluj in data de 11 februarie la proteste anti ACTA pentru detalii clic AICI !
Sunt deacord cu unele prevederi,e normal...nimeni nu vrea sa ii fie furata,plagiata sau batjocorita munca(sunt deja legi in acest sens)...dar nici nu vreau sa nu am acces la informatie...si sa nu pot informa pe cineva!Un site care merita tot respectul Wikipedia ma ajuta ori de cate ori am nevoie...din pacate nu are drept de autor sa foloseasca numele si datele unui poet,actor,muzician,pictor,deci ar fi ilegal si inchis...Iar noi oamenii ne-am introarce daca nu in epoca de piatra cel putin in eviul mediu...
Doar noi am fi cei care pierdem si am imbogatii si mai mult pe cei bogati...Chiar daca artistii sunt momiti cu drepturile de autor...ar pierde si ei! Daca citesc o poezie pe un site si imi place, nu mai cumpar cartea? Daca ascult un cantec si imi place,nu mai cumpar albumul? Daca vad un film luat de pe un torent si imi place nu mai merg la cinema sa il vad pe ecran mare sau 3d cu prietenii? Din pacate asta se vrea...daca faci un film prost,un album prost...un roman prost...cine sa il mai cumpere? Eu pe acest blog nu as mai putea scrie de Eminescu,Isanos,Eliade,Cosbuc...pentru ca nu am drept de autor, nu e o tampenie?Plus ca nu am mai avea intimitate...Aceasta lege ne va face '"ciocu' mic"! Si ni-l va face daca nu o sa fim uniti!

Rusine europarlamentarilor care au votat impotriva revizuirii ACTA:
Elena Oana Antonescu (Partidul Popular European)
Elena Băsescu (Partidul Popular European)
Sebastian Bodu (Partidul Popular European)
Petru Luhan (Partidul Popular European)
Monica Macovei (Partidul Popular European)
Marian-Jean Marinescu (Partidul Popular European)
Iosif Matula (Partidului Popular European)
Rareş Niculescu (Partidul Popular European)
Cristian Preda (Partidul Popular European)
Csaba Sogor (Partidul Popular European)
Theodor Stolojan (Partidul Popular European)
Laszlo Tokes (Partidul Popular European)
Traian Ungureanu (Partidul Popular European)
Iuliu Winkler (Partidul Popular European).





RObotziSpActa from CreativeMonkeyz on Vimeo.

Niciun comentariu: