duminică, 3 octombrie 2021

Scrisoare pe frunze



Eu n-am uitat că astăzi pică frunze

Și frunză într-o vreme ai să te faci

Și n-am venit acum târziu cu scuze

Dar...am fost plecat, ca să mai tai copaci!



Mai evadez din lumea fără lume,

Mă duc în sat ca să privesc gutui,

Să văd cum hornurile încep s-afume

Cu fumul cald un cer al nimănui...



Și tai copaci și scriu pe frunze moarte

Și îți urez să fi iubit și sănătos

Cândva aceste frunze în alte vremuri, poate

Vor învia din nou ca trupul lui Christos!



De-atâta pandemie ni-s tâmplele prea grele

Credința se mai vinde, dar dragostea nicicând

De nu te-oi mai vedea, ne-om întâlni în stele

Dar până la plecare te voi purta în gând!



Primește între ape și mica mea scrisoare

Trimisă pe o frunză și fără să te-ncrunți

Să știi că toamna asta, parfum încă mai are

Și te iubește-un frate de dincolo de munți!






(Poezie scrisă de LiviuS: 03.10.2021.,foto-internet)

Niciun comentariu: