duminică, 24 august 2014

PUNCT

Bolnav de boli neştiute
speranţe haotice port
cu viaţa-n secunde plăpânde
mă-ndrept dintre vii către morţi...

Azi,
îmi plimb paşii ca un om bătrân,
tăceri morbide iarăşi mă cuprind
după atâtea puncte e capătul de drum
aş prinde iarăşi visul şi-n braţe să te strâng...

Dar ai pus punct, eu am pus punct
cu virgula ne descurcam mai bine
dar aşa-i lăsat pe globul de pământ
să punem punct la ce nu ne convine...

E punct şi după punct urmează iar ceva,
nu ştim nici noi dacă-i de rău sau bine
dar după viaţa asta haotică şi grea,
se va găsi o stea şi pentru mine...

Să fi fericită iubito, 
eu speranţe haotice port
cu viaţa-n secunde plăpânde
mă-ndrept dintre vii către morţi!
(Poezie scrisă de LiviuS-14.08.2014)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Poate ar trebui
pus punctul în altă parte,
poate pe I
sau ar trebui sub semnul de întrebare.
Mai departe, după moarte
ce va fi oare?

Livius spunea...

Poate Maria, poate...Sunt multe locuri unde se pot pune puncte.Dupa moarte? Vor pune virgule si puncte alti...